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Seller_3sc2axMTcGPnm
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Encerramento de conta
by Seller_3sc2axMTcGPnm

Olá

Esta conta foi aberta automaticamente pela Amazon sem minha autorização

Ela está causando duplicidade de conta interferindo minha conta no Brasil

Preciso que está conta no Japão seja encerrada com urgência

Grata

Ana Cristina

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Seller_BH0lWN6eGQSKG
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账户验证失败 谁能99我
by Seller_BH0lWN6eGQSKG

日本站账户验证一直失败 美国站注册成功后 开通了日本站 由于 经营地址变更 导致账户验证失败 然后新的营业执照一直无法验证成功 从公共事业单位电信拉的账单只有公司名字和户号 电信开的发票有户号和名字 地址 这个竟然无法验证成功 难道一定要账单上有地址和公司名字吗 国际大公司竟然这么死板 我震惊了!!!

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Seller_uhykAXJZf07hX
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中国食品表示は「生産年月日(製造日)」が基本で、日本式の「賞味期限」表記と異なる

・お客様が生産日を賞味期限と誤認され、誤解によるクレームが発生

・実際に期限切れ商品の販売事実は一切なく、表示方法の差異が原因と確認

このASINの出品を削除しましたが、アカウントの健全性スコアが毎日下がっています。

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Seller_oV7cfAzA3UPaf
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去年の10月にアカウントが停止され、何度も書類を送信しましたが最終的に「仕入れたショップがAmazon的に信用が足らないので、アカウントの再開は不可能です」と言われてしまいました。

その後に売上金と在庫を返してもらうためにビデオ面談もしましたが、それでもダメでした。

どこへ連絡したらいいのか聞くためにメールしても、的はずれな定型文しか返ってこず先に進みません。

こちらが何もできない状況でも、毎月在庫保管料が引き落とされ続けています。

今度、弁護士に相談することになったのですが、「Amazonのアカウントについて記載されている物を準備してください。」と言われましたが、何を準備したらいいのかわかりません。

アカウント停止後についての説明がどこかに載っているのでしょうか?

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Seller_xWTVxNjertDCL
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アカウントが停止されました
by Seller_xWTVxNjertDCL

こんにちは。ご迷惑をおかけして申し訳ございません。アカウントが停止されてしまいました。解決方法がわかりません。私は日本在住の外国人で、日本語が話せません。

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Seller_xWTVxNjertDCL
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こんにちは。ご迷惑をおかけして申し訳ございません。アカウントが停止されてしまいました。解決方法がわかりません。

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Seller_xWTVxNjertDCL
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様、平素は Amazon をご利用いただき、誠にありがとうございます。

お送りいただいた情報を受領いたしましたが、アカウントの再開を見送らせていただくことになりました。出品者様のアカウントをお調べしたところ、出品者様の Amazon 出品用アカウントは、Amazon の購入者、他の販売パートナー、および Amazon ストアに損害をもたらす虚偽行為、不正行為、または違法行為に関与していることが判明しました。

この措置が講じられた理由

Amazon サービスビジネスソリューション契約の第 3 項に従って、Amazon 出品用アカウントは停止されました。

「アカウント健全性の確認」にアクセスして、アカウント健全性に関する Amazon のポリシーをご確認ください。

https://sellercentral.amazon.co.jp/gp/help/G200205250

「出品者利用規約および出品者行動規範」に関する Amazon のポリシーもあわせてご覧ください。

https://sellercentral.amazon.co.jp/gp/help/G1801

この件に関して E メールをさらに送信いただきましても、返信を差し上げられない可能性がありますのでご了承ください。

Amazon.co.jp

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Seller_KunjEWqfvnfkX
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Dear Amazon Seller Performance Team,

I hope this message finds you well. I would like to share the unfortunate situation we have encountered regarding the virtual identity verification process.

On December 20th, we attempted to complete the virtual identity verification, but unfortunately, we encountered several issues. There were communication difficulties with the Amazon representative, as their proficiency in Turkish was insufficient, and the interaction felt somewhat pressuring. Additionally, we faced internet connectivity problems during the session. Furthermore, since we participated from an office environment, there were interruptions in the background, which led the Amazon representative to try and end the meeting prematurely. We were informed that the link was still open and that we could rejoin the session. After the session ended, we received an email stating that we had not completed the verification and were instructed to re-enter the meeting.

About 10-11 days later, on December 30th or 31st, we attempted to join the verification session again. However, during the call, the Amazon representative stated that we could not participate because we had already entered the meeting. We explained the situation, stating that the first meeting had been unsuccessful due to technical issues. We asserted our right to the verification process and were told that we would receive an email from Amazon. Unfortunately, despite these efforts, we were not able to complete the virtual identity verification.

We want to make it clear that there has been absolutely no fraudulent or deceptive activity on our part. We assure you that we have not engaged in any illegal activity, nor have we made any sales or created listings on our account. Our Amazon Japan account, along with all related accounts, has been suspended as a result of the issues with the verification process, which has mistakenly been linked to fraudulent or deceptive behavior. We would like to emphasize that all of our documents are clear, transparent, and legitimate. There has been no illegal activity on our account.

Our sole request is to be granted access to the virtual identity verification session once more so that we can reactivate our account. We are confident that once the verification process is completed, our account will be reactivated.

We kindly ask that you allow us to participate in the virtual verification session for the final time, or alternatively, please reactivate our account. All of our linked accounts across Amazon marketplaces have been suspended, and we would appreciate it if they could be reactivated as well. We are confident that once we have the chance to complete the verification process, our account will be restored.

We have been waiting for over five months for a response, and our messages are often met with automatic replies or irrelevant responses. We kindly request your support in resolving this matter as soon as possible.

Thank you for your attention and assistance. We look forward to your prompt response.

Best regards,

@Seller_5zI0wsS66MHFL

@News_Amazon

@Jessica_Amazon

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Seller_FrhnmJwP8edIM
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ゆうパケットの利用について
by Seller_FrhnmJwP8edIM
Amazon replied

これまで FBA出荷と自社出荷(重量物)で出荷対応しておりましたが、

新しい小型商品の発売に伴い、新たに自社出荷で「ゆうパケット」にての発送を検討しております。

そうしたところ、過去のフォーラムで、

「ゆうパケット」の追跡不良のフォーラムを拝見しまして、利用されている店舗様が大変苦労されており、

現状のAmazonの対応状況を教えていただきたく投稿させていただきます。

検討しているのは以下のいずれかです

・日本郵便に直接集荷を依頼する「ゆうパケット」

・佐川急便に集荷してもらう「飛脚ゆうパケット便」

当店が利用している受注システムGoQSystemの案内で

「飛脚ゆうパケット便」は佐川が集荷するリードタイムが発生するため配達予定にズレが生じ、Amazonでは非推奨という文面を確認し、

日本郵便へ直接依頼すべきかと思っているのですが、ここ最近の日本郵便の点呼不良問題の処分対応からか、

見積もりが日本郵便さんから上がってきません(今は集荷荷物を増やしたくない雰囲気かもしれません/佐川急便さんからは見積もり取得済み)

ただ日本郵便に依頼する「ゆうパケット」であっても

過去のフォーラムで皆様が課題とされていた追跡不良が、現在解決されているのかがわからず、

状況をご存じの方がおられましたら教えていただけないでしょうか。

過去フォーラム 関連トピック↓

https://sellercentral.amazon.co.jp/seller-forums/discussions/t/da92d737-eb75-4547-a4cb-136e20535b8f

https://sellercentral.amazon.co.jp/seller-forums/discussions/t/af3f48df-7c60-4e0a-9773-13005099b336?postId=b8705c97-b407-4645-9f3f-fb34849a9669

https://sellercentral.amazon.co.jp/seller-forums/discussions/t/977b44d6-421b-4e0b-ba74-27e0cac57bab?postId=6f2a3187-9571-4963-9bb1-707109143a22

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Seller_QHJgVDBts0ko3
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I can't get a response to my appeal.
by Seller_QHJgVDBts0ko3

Hello! I filed an appeal against the blocking of my seller account. When filing an appeal, the message stated that it would take 1-2 days to review my appeal. After 14 days, my appeal was not reviewed. I wrote to the support service, they said to write an appeal. A vicious circle. Why is the review period of my appeal being delayed? Has anyone encountered this problem? Where and to whom else can I write in this situation? Please help me solve my problem.

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