Inventory Lab troubles. Anyone else having issues

読み取り専用
オーストラリア
ベルギー
ブラジル
カナダ
エジプト
フランス
ドイツ
インド
イタリア
日本
メキシコ
オランダ
ポーランド
サウジアラビア
シンガポール
スペイン
スウェーデン
トルコ
アラブ首長国連邦
イギリス
米国
米国
imgサインイン
国が変更されました
user profile

Amazon Handmadeコミュニティ

3.1万人のメンバー
7281件のディスカッション
このグループのメンバーではありません
user profile
Seller_6EivscHj0NMko

Inventory Lab troubles. Anyone else having issues

Trying to start this whole new inventory lab and it's ridiculous. We are trying to send out a batch and it would not let us confirm the placement option we selected. It gave us 3 options and when we selected one option it took the carrier away (we wanted UPS).

We canceled all this and are trying again but want to know if anyone else is having trouble and how it got resolved. This is a headache and wish Amazon would have left things as they were!!!

293件の閲覧
1件の返信
タグ:ASIN, SKU, 出品, 商品登録
00
返信
0件の返信
user profile
Joey_Amazon

Hello @Seller_6EivscHj0NMko,

Appreciate you being a part of this community and taking the time to post here.

The initial step here would be to file a case with Seller Support. If you have done so already, please share the Case ID here.

Thank you,

Joey

00
このディスカッションをフォローして、新しいアクティビティの通知を受け取りましょう