セラーフォーラム
サインイン
サインイン
imgサインイン
imgサインイン
user profile
Seller_rbul0SWbCo9TG

My store in Japan has been deactivated

Dear Seller Performance Team at Amazon,

On 27 December 2023, an e-mail came to my account on 27 December 2023 that my account was deactivated because you violated the dropshipping policy. I immediately took action and prepared an appeal to explain the situation and sent it, but later I received an e-mail that we could not activate it because there was not enough information. What should I do in this case? In this regard, I would be very grateful if you can tell me the necessary documents or direct me to Turkish customer service.

Best regards,

Melliflous Store

115件の閲覧
11件の返信
タグ:アカウント健全性, テクニカルサポート, 停止中
10
返信
user profile
Seller_rbul0SWbCo9TG

My store in Japan has been deactivated

Dear Seller Performance Team at Amazon,

On 27 December 2023, an e-mail came to my account on 27 December 2023 that my account was deactivated because you violated the dropshipping policy. I immediately took action and prepared an appeal to explain the situation and sent it, but later I received an e-mail that we could not activate it because there was not enough information. What should I do in this case? In this regard, I would be very grateful if you can tell me the necessary documents or direct me to Turkish customer service.

Best regards,

Melliflous Store

タグ:アカウント健全性, テクニカルサポート, 停止中
10
115件の閲覧
11件の返信
返信
11件の返信
user profile
Seller_CKYfBbaFARgQ6

dönüş sağladılar mı açabildiniz mi hesabınızı

00
user profile
Seller_rbul0SWbCo9TG

Maalesef açamadım, appeal göndermekten başka çaremiz yok :(( Siz açabildiniz mi hesabınızı acaba

00
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

bunlar çok fena q4 dönemi bitene kadar hiçbirşey yapmadılar ama bittikten sonra herkesin hesabını aynı saat aynı dk da askıya aldılar kaç defa appeal gönderdim istedikleri bütün kanıtlarıyla beraber ama hes aynı cevabı yazıyorlar malesef.

00
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

bir arkadaşım q4 döneminden sonra bir çok amazon hesabı askıya alıcak dedi, demek ki her q4 döneminde böyle oluyor ne yazık ki.

sizin hesabınız damı drop shipping politika suspanted oldu ?

00
user profile
Seller_xoWUaERSGFXpR

evet benim hesabımda askıya alındı ve jp yüzünden ingiltere mağazamda ilişkilendirildi. jp açılmadan ingiltere açılmıyor şuanda. siz ara depo kullanıyormuydunuz. appealda hangi konulardan bahsettiniz

00
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

ara depo kullanmaya fırsatım olmadı, ben yakın bir zamanda başladım bu iş modeline jp yi geçici olarak kullanacak daha sonra avrupa pazarına geçiş yapmayı planlıyordum, tabi avrupa pazarında kesinlikle ara depo kullanacaktım.

Appeal da drop shipping politikalarını bildiğimi bu işte daha yeni olduğumu bundan sonra daha dikkatli ve amazon politikalarına tam uyacağımı taahhüt ettiğimi envanterle alakalı bilgileri, müşterilere ürünlerin problemsiz gittiğini kanıtlayan faturaları vs yazdım ama birşey değişmedi hep aynı cevabı yazıyorlar, gmnderinizi aldık hesabınızı etkinleştirmek için gerekli bilgilere sahip değiliz diyorlar yazık ki.

siz appeal gönderdiniz mi gönderdiyseniz içeriği neydi?

00
user profile
Seller_xoWUaERSGFXpR

ben 5 kez gönderdim bugün yine reddedildi

hatamı kabul ettiğimi politikayı bilmediğimi ve ara depo ile çalışacağımı söyledim ara depo sözleşmesi gönderdim teslimat kanıtları ve amazon.com satınalma faturaları gönderdim

00
user profile
Seller_t3mEodVPaDfod

hangi mail adreslerine appeal gönderdiniz benzer sorunlar bizde de var

00
このディスカッションをフォローして、新しいアクティビティの通知を受け取りましょう
user profile
Seller_rbul0SWbCo9TG

My store in Japan has been deactivated

Dear Seller Performance Team at Amazon,

On 27 December 2023, an e-mail came to my account on 27 December 2023 that my account was deactivated because you violated the dropshipping policy. I immediately took action and prepared an appeal to explain the situation and sent it, but later I received an e-mail that we could not activate it because there was not enough information. What should I do in this case? In this regard, I would be very grateful if you can tell me the necessary documents or direct me to Turkish customer service.

Best regards,

Melliflous Store

115件の閲覧
11件の返信
タグ:アカウント健全性, テクニカルサポート, 停止中
10
返信
user profile
Seller_rbul0SWbCo9TG

My store in Japan has been deactivated

Dear Seller Performance Team at Amazon,

On 27 December 2023, an e-mail came to my account on 27 December 2023 that my account was deactivated because you violated the dropshipping policy. I immediately took action and prepared an appeal to explain the situation and sent it, but later I received an e-mail that we could not activate it because there was not enough information. What should I do in this case? In this regard, I would be very grateful if you can tell me the necessary documents or direct me to Turkish customer service.

Best regards,

Melliflous Store

タグ:アカウント健全性, テクニカルサポート, 停止中
10
115件の閲覧
11件の返信
返信
user profile

My store in Japan has been deactivated

投稿者:Seller_rbul0SWbCo9TG

Dear Seller Performance Team at Amazon,

On 27 December 2023, an e-mail came to my account on 27 December 2023 that my account was deactivated because you violated the dropshipping policy. I immediately took action and prepared an appeal to explain the situation and sent it, but later I received an e-mail that we could not activate it because there was not enough information. What should I do in this case? In this regard, I would be very grateful if you can tell me the necessary documents or direct me to Turkish customer service.

Best regards,

Melliflous Store

タグ:アカウント健全性, テクニカルサポート, 停止中
10
115件の閲覧
11件の返信
返信
11件の返信
11件の返信
クイックフィルター
並べ替え
user profile
Seller_CKYfBbaFARgQ6

dönüş sağladılar mı açabildiniz mi hesabınızı

00
user profile
Seller_rbul0SWbCo9TG

Maalesef açamadım, appeal göndermekten başka çaremiz yok :(( Siz açabildiniz mi hesabınızı acaba

00
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

bunlar çok fena q4 dönemi bitene kadar hiçbirşey yapmadılar ama bittikten sonra herkesin hesabını aynı saat aynı dk da askıya aldılar kaç defa appeal gönderdim istedikleri bütün kanıtlarıyla beraber ama hes aynı cevabı yazıyorlar malesef.

00
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

bir arkadaşım q4 döneminden sonra bir çok amazon hesabı askıya alıcak dedi, demek ki her q4 döneminde böyle oluyor ne yazık ki.

sizin hesabınız damı drop shipping politika suspanted oldu ?

00
user profile
Seller_xoWUaERSGFXpR

evet benim hesabımda askıya alındı ve jp yüzünden ingiltere mağazamda ilişkilendirildi. jp açılmadan ingiltere açılmıyor şuanda. siz ara depo kullanıyormuydunuz. appealda hangi konulardan bahsettiniz

00
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

ara depo kullanmaya fırsatım olmadı, ben yakın bir zamanda başladım bu iş modeline jp yi geçici olarak kullanacak daha sonra avrupa pazarına geçiş yapmayı planlıyordum, tabi avrupa pazarında kesinlikle ara depo kullanacaktım.

Appeal da drop shipping politikalarını bildiğimi bu işte daha yeni olduğumu bundan sonra daha dikkatli ve amazon politikalarına tam uyacağımı taahhüt ettiğimi envanterle alakalı bilgileri, müşterilere ürünlerin problemsiz gittiğini kanıtlayan faturaları vs yazdım ama birşey değişmedi hep aynı cevabı yazıyorlar, gmnderinizi aldık hesabınızı etkinleştirmek için gerekli bilgilere sahip değiliz diyorlar yazık ki.

siz appeal gönderdiniz mi gönderdiyseniz içeriği neydi?

00
user profile
Seller_xoWUaERSGFXpR

ben 5 kez gönderdim bugün yine reddedildi

hatamı kabul ettiğimi politikayı bilmediğimi ve ara depo ile çalışacağımı söyledim ara depo sözleşmesi gönderdim teslimat kanıtları ve amazon.com satınalma faturaları gönderdim

00
user profile
Seller_t3mEodVPaDfod

hangi mail adreslerine appeal gönderdiniz benzer sorunlar bizde de var

00
このディスカッションをフォローして、新しいアクティビティの通知を受け取りましょう
user profile
Seller_CKYfBbaFARgQ6

dönüş sağladılar mı açabildiniz mi hesabınızı

00
user profile
Seller_CKYfBbaFARgQ6

dönüş sağladılar mı açabildiniz mi hesabınızı

00
返信
user profile
Seller_rbul0SWbCo9TG

Maalesef açamadım, appeal göndermekten başka çaremiz yok :(( Siz açabildiniz mi hesabınızı acaba

00
user profile
Seller_rbul0SWbCo9TG

Maalesef açamadım, appeal göndermekten başka çaremiz yok :(( Siz açabildiniz mi hesabınızı acaba

00
返信
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

bunlar çok fena q4 dönemi bitene kadar hiçbirşey yapmadılar ama bittikten sonra herkesin hesabını aynı saat aynı dk da askıya aldılar kaç defa appeal gönderdim istedikleri bütün kanıtlarıyla beraber ama hes aynı cevabı yazıyorlar malesef.

00
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

bunlar çok fena q4 dönemi bitene kadar hiçbirşey yapmadılar ama bittikten sonra herkesin hesabını aynı saat aynı dk da askıya aldılar kaç defa appeal gönderdim istedikleri bütün kanıtlarıyla beraber ama hes aynı cevabı yazıyorlar malesef.

00
返信
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

bir arkadaşım q4 döneminden sonra bir çok amazon hesabı askıya alıcak dedi, demek ki her q4 döneminde böyle oluyor ne yazık ki.

sizin hesabınız damı drop shipping politika suspanted oldu ?

00
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

bir arkadaşım q4 döneminden sonra bir çok amazon hesabı askıya alıcak dedi, demek ki her q4 döneminde böyle oluyor ne yazık ki.

sizin hesabınız damı drop shipping politika suspanted oldu ?

00
返信
user profile
Seller_xoWUaERSGFXpR

evet benim hesabımda askıya alındı ve jp yüzünden ingiltere mağazamda ilişkilendirildi. jp açılmadan ingiltere açılmıyor şuanda. siz ara depo kullanıyormuydunuz. appealda hangi konulardan bahsettiniz

00
user profile
Seller_xoWUaERSGFXpR

evet benim hesabımda askıya alındı ve jp yüzünden ingiltere mağazamda ilişkilendirildi. jp açılmadan ingiltere açılmıyor şuanda. siz ara depo kullanıyormuydunuz. appealda hangi konulardan bahsettiniz

00
返信
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

ara depo kullanmaya fırsatım olmadı, ben yakın bir zamanda başladım bu iş modeline jp yi geçici olarak kullanacak daha sonra avrupa pazarına geçiş yapmayı planlıyordum, tabi avrupa pazarında kesinlikle ara depo kullanacaktım.

Appeal da drop shipping politikalarını bildiğimi bu işte daha yeni olduğumu bundan sonra daha dikkatli ve amazon politikalarına tam uyacağımı taahhüt ettiğimi envanterle alakalı bilgileri, müşterilere ürünlerin problemsiz gittiğini kanıtlayan faturaları vs yazdım ama birşey değişmedi hep aynı cevabı yazıyorlar, gmnderinizi aldık hesabınızı etkinleştirmek için gerekli bilgilere sahip değiliz diyorlar yazık ki.

siz appeal gönderdiniz mi gönderdiyseniz içeriği neydi?

00
user profile
Seller_gVJLECXUJgmsJ

ara depo kullanmaya fırsatım olmadı, ben yakın bir zamanda başladım bu iş modeline jp yi geçici olarak kullanacak daha sonra avrupa pazarına geçiş yapmayı planlıyordum, tabi avrupa pazarında kesinlikle ara depo kullanacaktım.

Appeal da drop shipping politikalarını bildiğimi bu işte daha yeni olduğumu bundan sonra daha dikkatli ve amazon politikalarına tam uyacağımı taahhüt ettiğimi envanterle alakalı bilgileri, müşterilere ürünlerin problemsiz gittiğini kanıtlayan faturaları vs yazdım ama birşey değişmedi hep aynı cevabı yazıyorlar, gmnderinizi aldık hesabınızı etkinleştirmek için gerekli bilgilere sahip değiliz diyorlar yazık ki.

siz appeal gönderdiniz mi gönderdiyseniz içeriği neydi?

00
返信
user profile
Seller_xoWUaERSGFXpR

ben 5 kez gönderdim bugün yine reddedildi

hatamı kabul ettiğimi politikayı bilmediğimi ve ara depo ile çalışacağımı söyledim ara depo sözleşmesi gönderdim teslimat kanıtları ve amazon.com satınalma faturaları gönderdim

00
user profile
Seller_xoWUaERSGFXpR

ben 5 kez gönderdim bugün yine reddedildi

hatamı kabul ettiğimi politikayı bilmediğimi ve ara depo ile çalışacağımı söyledim ara depo sözleşmesi gönderdim teslimat kanıtları ve amazon.com satınalma faturaları gönderdim

00
返信
user profile
Seller_t3mEodVPaDfod

hangi mail adreslerine appeal gönderdiniz benzer sorunlar bizde de var

00
user profile
Seller_t3mEodVPaDfod

hangi mail adreslerine appeal gönderdiniz benzer sorunlar bizde de var

00
返信
このディスカッションをフォローして、新しいアクティビティの通知を受け取りましょう