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Seller_m8iVbJyuuwEo9

アカウント無効 おそらくイギリスマーケットプレイスが原因

初投稿となります
いつもお世話になっております。セラーフォーラムの皆様の残していただいているトピックのおかげで色々な問題を乗り越えることができております。ありがとうございます。

今回自分一人では解決に至らず、ご意見を頂きたいと思いトピックを立てさせていただきました。
2/10にアカウント無効になり、下記のような連絡が届いておりました。

出品者様

出品者様のAmazon.co.jp出品用アカウントは、Amazonビジネスソリューション契約のセクション3に従って無効化されています。出品者様の出品情報が無効になっています。この問題が解決するまでの間、売上は出品者様の口座に振り込まれず、出品者様のアカウントに保持されます。この処理には最長90日かかることがありますが、資金はより長く保持される場合があります。アカウントへの影響を避けるため、未発送の注文はすべて出荷してください。

なぜこのような状況になったのでしょうか?

Amazonのポリシーの1つに違反した別のアカウント (A) があります。 そのため、 (B) の出品用アカウントを使用して Amazon.co.jp で販売することはできません。

(A)(B)も同じ自分が使用しているアカウント名でした。
過去のトピックから、アマゾンのアカウント開設時に同時に開設してしまっていた海外のアカウントが原因なのではないかと思い、調べていたところ

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Seller_m8iVbJyuuwEo9

アカウント無効 おそらくイギリスマーケットプレイスが原因

初投稿となります
いつもお世話になっております。セラーフォーラムの皆様の残していただいているトピックのおかげで色々な問題を乗り越えることができております。ありがとうございます。

今回自分一人では解決に至らず、ご意見を頂きたいと思いトピックを立てさせていただきました。
2/10にアカウント無効になり、下記のような連絡が届いておりました。

出品者様

出品者様のAmazon.co.jp出品用アカウントは、Amazonビジネスソリューション契約のセクション3に従って無効化されています。出品者様の出品情報が無効になっています。この問題が解決するまでの間、売上は出品者様の口座に振り込まれず、出品者様のアカウントに保持されます。この処理には最長90日かかることがありますが、資金はより長く保持される場合があります。アカウントへの影響を避けるため、未発送の注文はすべて出荷してください。

なぜこのような状況になったのでしょうか?

Amazonのポリシーの1つに違反した別のアカウント (A) があります。 そのため、 (B) の出品用アカウントを使用して Amazon.co.jp で販売することはできません。

(A)(B)も同じ自分が使用しているアカウント名でした。
過去のトピックから、アマゾンのアカウント開設時に同時に開設してしまっていた海外のアカウントが原因なのではないかと思い、調べていたところ

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Seller_m8iVbJyuuwEo9

イギリスのアカウントが約2年前にアカウント無効になっていたようで、
イギリスのアカウントのパフォーマンス通知に、
Dear Seller,

Your payments account has failed our verification process. As a result, you can no longer sell on any Amazon’s UK or European Marketplaces.

You can access your Seller Central account for the next 40 days. After this time, you will not have access to Seller Central, including your financial reports.

If you have funds in your account, they will be available after any amounts for A-to-z claims or chargebacks on your orders have been deducted. This usually takes about 90 days, but funds may be held longer. Please contact payments-investigate@amazon.co.uk if you have questions about funds.

If you have any items stored in Amazon’s fulfillment centers, you need to contact Amazon Services Europe Sarl to create a removal order within the next 30 days (https://sellercentral-europe.amazon.com/gp/ssof/knights/items-list.html). You can choose to dispose of this inventory of have it returned to you. If you do not create a removal order within the next 30 days, we will dispose of your inventory and you will be debited for standard removal fees.

For more information on creating a removal order or any related standard removal fees, you can contact Amazon Services Europe Sarl at any time (https://sellercentral-europe.amazon.com/cu/contact-us?skipHelpHubRedirect=true&u…).

If you wish to appeal this decision, reply to this email within the next 30 days. You may be required to provide additional information and documents during an appeal process.

Thank you,

The Amazon Payments Team
という通知が来ておりました。

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Seller_CSyJNsiSWy8ra

日本のアカウントを復活させるために、海外のアカウントを復活させ閉鎖しようと試みておりますが、イギリスのアカウントでの銀行口座登録で躓いております。
ハイパーウォレットにアカウントを作り、アメリカ、オーストラリアでは銀行口座の登録に成功できたのですが、イギリスでは銀行取引明細書、認定された銀行の手紙、RIB、のうちの一つの書類の提出を求められ、申請を通すことができておりません。

イギリスでの銀行口座登録方法のご教授をよろしくお願いいたします。

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Seller_m8iVbJyuuwEo9


お世話になっております。
私の今回のアカウント停止の場合、2年近くイギリスのパフォーマンス通知を放置してしまった結果なのか、
イギリスのセラーアカウントから、アカウント再開への申し立ても行うことができず(申し立て→ホームに戻るのループ)、ヘルプからサポートへの連絡も行うことができませんでした(ケース作成しても自動メッセージでメールが届くだけ)
なんとかイギリスで銀行口座登録を登録してみるしか再開→閉鎖の方法がないかもしれませんし、それでも再開できないかもしれないです。

00
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Seller_m8iVbJyuuwEo9

アメリカや日本は、出品ステータスが、アクティブ (出品商品をAmazonで販売中です)
状態ですがおそらくヨーロッパアカウントの影響で無効になっており、
ヨーロッパでは、出品ステータス 無効となっており、違いがあります。

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Seller_m8iVbJyuuwEo9

2021年3月17日

[Alert] Important information about your Selling on Amazon payment account
Dear Seller,

Your payments account has failed our verification process. As a result, you can no longer sell on any Amazon’s UK or European Marketplaces.

You can access your Seller Central account for the next 40 days. After this time, you will not have access to Seller Central, including your financial reports.

If you have funds in your account, they will be available after any amounts for A-to-z claims or chargebacks on your orders have been deducted. This usually takes about 90 days, but funds may be held longer. Please contact payments-investigate@amazon.co.uk if you have questions about funds.

If you have any items stored in Amazon’s fulfillment centers, you need to contact Amazon Services Europe Sarl to create a removal order within the next 30 days (https://sellercentral-europe.amazon.com/gp/ssof/knights/items-list.html). You can choose to dispose of this inventory of have it returned to you. If you do not create a removal order within the next 30 days, we will dispose of your inventory and you will be debited for standard removal fees.

For more information on creating a removal order or any related standard removal fees, you can contact Amazon Services Europe Sarl at any time (https://sellercentral-europe.amazon.com/cu/contact-us?skipHelpHubRedirect=true&u…).

If you wish to appeal this decision, reply to this email within the next 30 days. You may be required to provide additional information and documents during an appeal process.

Thank you,

The Amazon Payments Team

Amazon Payments provides services to customers through the following entities: (1) Amazon Payments Europe SCA (société en commandite par actions), partnership limited by shares, is a company registered in Luxembourg, Registration Number (RCS Luxembourg) B 153 265, with its corporate office at 38 avenue John F. Kennedy, L-1855 Luxembourg. VAT Number LU 24448288. Amazon Payments Europe SCA is authorised by the Commission de Surveillance du Secteur Financier as an Electronic Money Issuer (licence number 36/10). Amazon Payments Europe SCA provides the payment services to process transactions on the Amazon.nl, Amazon.de, Amazon.fr, Amazon.es, and Amazon.it marketplaces. (2) Amazon Payments UK Limited, a private company limited by shares, is a company registered in England and Wales (registration number 11049457; VAT number: GB295 7604 60) with its registered office at 1 Principal Place, Worship St, London, EC2A 2FA, United Kingdom. Amazon Payments UK Limited is authorised by the UK Financial Conduct Authority under the Payment Services Regulations 2017 (reference number 799814) for the provision of payment services. Amazon Payments UK Limited provides the payment services to process transactions on the Amazon.co.uk marketplace.

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akubi様
お忙しいところ本当にありがとうございました。

アカウント開設が2021年の3月16日なのでパフォーマンス通知はすべて残っていそうです。
上記の2通がイギリスのアカウントのパフォーマンス通知に残っていました。

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Seller_aHwJbdF12YcPj

@sinagawa 様

平素はAmazonセラーフォーラムをご利用いただき、ありがとうございます。
AmazonのKumaと申します。よろしくお願いいたします。

@Akubi 様 いつも有益な情報をご共有頂きありがとうございます。Akubi様が仰られている通り、@sinagawa 様が共有して頂いたパフォーマンス通知の内容ですと、UKの出品用アカウント情報にある銀行口座情報の認証プロセスが完了されていない可能性がございます。

現在ご対応頂いているかと思われますが、その後の進捗はいかがでしょうか?
もし、そのほかご対応頂いた中で、まだこちらに共有されていないアマゾンからの返信がございましたら、そちらもこちらのスレッドにてご共有頂けますと幸いです。

それでは引き続き何卒宜しくお願い致します。
Kuma

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Seller_m8iVbJyuuwEo9

Hello,

We reviewed your account and the information you provided, and we have decided that you may not open a selling on Amazon account.

Why did I receive this message?
You cannot sell on Amazon.co.uk and Amazon European stores if you do not have a selling on Amazon account.

If you register any new accounts, we may also decline them.

The Amazon Payments team

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Seller_m8iVbJyuuwEo9

イギリスでのアカウント無効解除が絶望的な状況になり、それに伴って日本での再開もあきらめることとなりました。
巷のアカウント解除コンサルのようなところに高額な費用も払ってしまいました。
愚かなことをした、高い勉強代でした。
アドバイスを頂きましたAkubi様本当にありがとうございました。良い結果をご報告できず残念です。

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今回自分一人では解決に至らず、ご意見を頂きたいと思いトピックを立てさせていただきました。
2/10にアカウント無効になり、下記のような連絡が届いておりました。

出品者様

出品者様のAmazon.co.jp出品用アカウントは、Amazonビジネスソリューション契約のセクション3に従って無効化されています。出品者様の出品情報が無効になっています。この問題が解決するまでの間、売上は出品者様の口座に振り込まれず、出品者様のアカウントに保持されます。この処理には最長90日かかることがありますが、資金はより長く保持される場合があります。アカウントへの影響を避けるため、未発送の注文はすべて出荷してください。

なぜこのような状況になったのでしょうか?

Amazonのポリシーの1つに違反した別のアカウント (A) があります。 そのため、 (B) の出品用アカウントを使用して Amazon.co.jp で販売することはできません。

(A)(B)も同じ自分が使用しているアカウント名でした。
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出品者様

出品者様のAmazon.co.jp出品用アカウントは、Amazonビジネスソリューション契約のセクション3に従って無効化されています。出品者様の出品情報が無効になっています。この問題が解決するまでの間、売上は出品者様の口座に振り込まれず、出品者様のアカウントに保持されます。この処理には最長90日かかることがありますが、資金はより長く保持される場合があります。アカウントへの影響を避けるため、未発送の注文はすべて出荷してください。

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アカウント無効 おそらくイギリスマーケットプレイスが原因

投稿者:Seller_m8iVbJyuuwEo9

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今回自分一人では解決に至らず、ご意見を頂きたいと思いトピックを立てさせていただきました。
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出品者様

出品者様のAmazon.co.jp出品用アカウントは、Amazonビジネスソリューション契約のセクション3に従って無効化されています。出品者様の出品情報が無効になっています。この問題が解決するまでの間、売上は出品者様の口座に振り込まれず、出品者様のアカウントに保持されます。この処理には最長90日かかることがありますが、資金はより長く保持される場合があります。アカウントへの影響を避けるため、未発送の注文はすべて出荷してください。

なぜこのような状況になったのでしょうか?

Amazonのポリシーの1つに違反した別のアカウント (A) があります。 そのため、 (B) の出品用アカウントを使用して Amazon.co.jp で販売することはできません。

(A)(B)も同じ自分が使用しているアカウント名でした。
過去のトピックから、アマゾンのアカウント開設時に同時に開設してしまっていた海外のアカウントが原因なのではないかと思い、調べていたところ

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イギリスのアカウントが約2年前にアカウント無効になっていたようで、
イギリスのアカウントのパフォーマンス通知に、
Dear Seller,

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You can access your Seller Central account for the next 40 days. After this time, you will not have access to Seller Central, including your financial reports.

If you have funds in your account, they will be available after any amounts for A-to-z claims or chargebacks on your orders have been deducted. This usually takes about 90 days, but funds may be held longer. Please contact payments-investigate@amazon.co.uk if you have questions about funds.

If you have any items stored in Amazon’s fulfillment centers, you need to contact Amazon Services Europe Sarl to create a removal order within the next 30 days (https://sellercentral-europe.amazon.com/gp/ssof/knights/items-list.html). You can choose to dispose of this inventory of have it returned to you. If you do not create a removal order within the next 30 days, we will dispose of your inventory and you will be debited for standard removal fees.

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日本のアカウントを復活させるために、海外のアカウントを復活させ閉鎖しようと試みておりますが、イギリスのアカウントでの銀行口座登録で躓いております。
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Amazon Payments provides services to customers through the following entities: (1) Amazon Payments Europe SCA (société en commandite par actions), partnership limited by shares, is a company registered in Luxembourg, Registration Number (RCS Luxembourg) B 153 265, with its corporate office at 38 avenue John F. Kennedy, L-1855 Luxembourg. VAT Number LU 24448288. Amazon Payments Europe SCA is authorised by the Commission de Surveillance du Secteur Financier as an Electronic Money Issuer (licence number 36/10). Amazon Payments Europe SCA provides the payment services to process transactions on the Amazon.nl, Amazon.de, Amazon.fr, Amazon.es, and Amazon.it marketplaces. (2) Amazon Payments UK Limited, a private company limited by shares, is a company registered in England and Wales (registration number 11049457; VAT number: GB295 7604 60) with its registered office at 1 Principal Place, Worship St, London, EC2A 2FA, United Kingdom. Amazon Payments UK Limited is authorised by the UK Financial Conduct Authority under the Payment Services Regulations 2017 (reference number 799814) for the provision of payment services. Amazon Payments UK Limited provides the payment services to process transactions on the Amazon.co.uk marketplace.

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akubi様
お忙しいところ本当にありがとうございました。

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平素はAmazonセラーフォーラムをご利用いただき、ありがとうございます。
AmazonのKumaと申します。よろしくお願いいたします。

@Akubi 様 いつも有益な情報をご共有頂きありがとうございます。Akubi様が仰られている通り、@sinagawa 様が共有して頂いたパフォーマンス通知の内容ですと、UKの出品用アカウント情報にある銀行口座情報の認証プロセスが完了されていない可能性がございます。

現在ご対応頂いているかと思われますが、その後の進捗はいかがでしょうか?
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Kuma

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アドバイスを頂きましたAkubi様本当にありがとうございました。良い結果をご報告できず残念です。

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You can access your Seller Central account for the next 40 days. After this time, you will not have access to Seller Central, including your financial reports.

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If you have any items stored in Amazon’s fulfillment centers, you need to contact Amazon Services Europe Sarl to create a removal order within the next 30 days (https://sellercentral-europe.amazon.com/gp/ssof/knights/items-list.html). You can choose to dispose of this inventory of have it returned to you. If you do not create a removal order within the next 30 days, we will dispose of your inventory and you will be debited for standard removal fees.

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Thank you,

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イギリスのアカウントのパフォーマンス通知に、
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You can access your Seller Central account for the next 40 days. After this time, you will not have access to Seller Central, including your financial reports.

If you have funds in your account, they will be available after any amounts for A-to-z claims or chargebacks on your orders have been deducted. This usually takes about 90 days, but funds may be held longer. Please contact payments-investigate@amazon.co.uk if you have questions about funds.

If you have any items stored in Amazon’s fulfillment centers, you need to contact Amazon Services Europe Sarl to create a removal order within the next 30 days (https://sellercentral-europe.amazon.com/gp/ssof/knights/items-list.html). You can choose to dispose of this inventory of have it returned to you. If you do not create a removal order within the next 30 days, we will dispose of your inventory and you will be debited for standard removal fees.

For more information on creating a removal order or any related standard removal fees, you can contact Amazon Services Europe Sarl at any time (https://sellercentral-europe.amazon.com/cu/contact-us?skipHelpHubRedirect=true&u…).

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日本のアカウントを復活させるために、海外のアカウントを復活させ閉鎖しようと試みておりますが、イギリスのアカウントでの銀行口座登録で躓いております。
ハイパーウォレットにアカウントを作り、アメリカ、オーストラリアでは銀行口座の登録に成功できたのですが、イギリスでは銀行取引明細書、認定された銀行の手紙、RIB、のうちの一つの書類の提出を求められ、申請を通すことができておりません。

イギリスでの銀行口座登録方法のご教授をよろしくお願いいたします。

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日本のアカウントを復活させるために、海外のアカウントを復活させ閉鎖しようと試みておりますが、イギリスのアカウントでの銀行口座登録で躓いております。
ハイパーウォレットにアカウントを作り、アメリカ、オーストラリアでは銀行口座の登録に成功できたのですが、イギリスでは銀行取引明細書、認定された銀行の手紙、RIB、のうちの一つの書類の提出を求められ、申請を通すことができておりません。

イギリスでの銀行口座登録方法のご教授をよろしくお願いいたします。

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お世話になっております。
私の今回のアカウント停止の場合、2年近くイギリスのパフォーマンス通知を放置してしまった結果なのか、
イギリスのセラーアカウントから、アカウント再開への申し立ても行うことができず(申し立て→ホームに戻るのループ)、ヘルプからサポートへの連絡も行うことができませんでした(ケース作成しても自動メッセージでメールが届くだけ)
なんとかイギリスで銀行口座登録を登録してみるしか再開→閉鎖の方法がないかもしれませんし、それでも再開できないかもしれないです。

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私の今回のアカウント停止の場合、2年近くイギリスのパフォーマンス通知を放置してしまった結果なのか、
イギリスのセラーアカウントから、アカウント再開への申し立ても行うことができず(申し立て→ホームに戻るのループ)、ヘルプからサポートへの連絡も行うことができませんでした(ケース作成しても自動メッセージでメールが届くだけ)
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アメリカや日本は、出品ステータスが、アクティブ (出品商品をAmazonで販売中です)
状態ですがおそらくヨーロッパアカウントの影響で無効になっており、
ヨーロッパでは、出品ステータス 無効となっており、違いがあります。

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状態ですがおそらくヨーロッパアカウントの影響で無効になっており、
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If you have funds in your account, they will be available after any amounts for A-to-z claims or chargebacks on your orders have been deducted. This usually takes about 90 days, but funds may be held longer. Please contact payments-investigate@amazon.co.uk if you have questions about funds.

If you have any items stored in Amazon’s fulfillment centers, you need to contact Amazon Services Europe Sarl to create a removal order within the next 30 days (https://sellercentral-europe.amazon.com/gp/ssof/knights/items-list.html). You can choose to dispose of this inventory of have it returned to you. If you do not create a removal order within the next 30 days, we will dispose of your inventory and you will be debited for standard removal fees.

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Thank you,

The Amazon Payments Team

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You can access your Seller Central account for the next 40 days. After this time, you will not have access to Seller Central, including your financial reports.

If you have funds in your account, they will be available after any amounts for A-to-z claims or chargebacks on your orders have been deducted. This usually takes about 90 days, but funds may be held longer. Please contact payments-investigate@amazon.co.uk if you have questions about funds.

If you have any items stored in Amazon’s fulfillment centers, you need to contact Amazon Services Europe Sarl to create a removal order within the next 30 days (https://sellercentral-europe.amazon.com/gp/ssof/knights/items-list.html). You can choose to dispose of this inventory of have it returned to you. If you do not create a removal order within the next 30 days, we will dispose of your inventory and you will be debited for standard removal fees.

For more information on creating a removal order or any related standard removal fees, you can contact Amazon Services Europe Sarl at any time (https://sellercentral-europe.amazon.com/cu/contact-us?skipHelpHubRedirect=true&u…).

If you wish to appeal this decision, reply to this email within the next 30 days. You may be required to provide additional information and documents during an appeal process.

Thank you,

The Amazon Payments Team

Amazon Payments provides services to customers through the following entities: (1) Amazon Payments Europe SCA (société en commandite par actions), partnership limited by shares, is a company registered in Luxembourg, Registration Number (RCS Luxembourg) B 153 265, with its corporate office at 38 avenue John F. Kennedy, L-1855 Luxembourg. VAT Number LU 24448288. Amazon Payments Europe SCA is authorised by the Commission de Surveillance du Secteur Financier as an Electronic Money Issuer (licence number 36/10). Amazon Payments Europe SCA provides the payment services to process transactions on the Amazon.nl, Amazon.de, Amazon.fr, Amazon.es, and Amazon.it marketplaces. (2) Amazon Payments UK Limited, a private company limited by shares, is a company registered in England and Wales (registration number 11049457; VAT number: GB295 7604 60) with its registered office at 1 Principal Place, Worship St, London, EC2A 2FA, United Kingdom. Amazon Payments UK Limited is authorised by the UK Financial Conduct Authority under the Payment Services Regulations 2017 (reference number 799814) for the provision of payment services. Amazon Payments UK Limited provides the payment services to process transactions on the Amazon.co.uk marketplace.

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Seller_m8iVbJyuuwEo9

akubi様
お忙しいところ本当にありがとうございました。

アカウント開設が2021年の3月16日なのでパフォーマンス通知はすべて残っていそうです。
上記の2通がイギリスのアカウントのパフォーマンス通知に残っていました。

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Seller_m8iVbJyuuwEo9

akubi様
お忙しいところ本当にありがとうございました。

アカウント開設が2021年の3月16日なのでパフォーマンス通知はすべて残っていそうです。
上記の2通がイギリスのアカウントのパフォーマンス通知に残っていました。

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Seller_aHwJbdF12YcPj

@sinagawa 様

平素はAmazonセラーフォーラムをご利用いただき、ありがとうございます。
AmazonのKumaと申します。よろしくお願いいたします。

@Akubi 様 いつも有益な情報をご共有頂きありがとうございます。Akubi様が仰られている通り、@sinagawa 様が共有して頂いたパフォーマンス通知の内容ですと、UKの出品用アカウント情報にある銀行口座情報の認証プロセスが完了されていない可能性がございます。

現在ご対応頂いているかと思われますが、その後の進捗はいかがでしょうか?
もし、そのほかご対応頂いた中で、まだこちらに共有されていないアマゾンからの返信がございましたら、そちらもこちらのスレッドにてご共有頂けますと幸いです。

それでは引き続き何卒宜しくお願い致します。
Kuma

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Seller_aHwJbdF12YcPj

@sinagawa 様

平素はAmazonセラーフォーラムをご利用いただき、ありがとうございます。
AmazonのKumaと申します。よろしくお願いいたします。

@Akubi 様 いつも有益な情報をご共有頂きありがとうございます。Akubi様が仰られている通り、@sinagawa 様が共有して頂いたパフォーマンス通知の内容ですと、UKの出品用アカウント情報にある銀行口座情報の認証プロセスが完了されていない可能性がございます。

現在ご対応頂いているかと思われますが、その後の進捗はいかがでしょうか?
もし、そのほかご対応頂いた中で、まだこちらに共有されていないアマゾンからの返信がございましたら、そちらもこちらのスレッドにてご共有頂けますと幸いです。

それでは引き続き何卒宜しくお願い致します。
Kuma

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Seller_m8iVbJyuuwEo9

Hello,

We reviewed your account and the information you provided, and we have decided that you may not open a selling on Amazon account.

Why did I receive this message?
You cannot sell on Amazon.co.uk and Amazon European stores if you do not have a selling on Amazon account.

If you register any new accounts, we may also decline them.

The Amazon Payments team

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Seller_m8iVbJyuuwEo9

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We reviewed your account and the information you provided, and we have decided that you may not open a selling on Amazon account.

Why did I receive this message?
You cannot sell on Amazon.co.uk and Amazon European stores if you do not have a selling on Amazon account.

If you register any new accounts, we may also decline them.

The Amazon Payments team

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Seller_m8iVbJyuuwEo9

イギリスでのアカウント無効解除が絶望的な状況になり、それに伴って日本での再開もあきらめることとなりました。
巷のアカウント解除コンサルのようなところに高額な費用も払ってしまいました。
愚かなことをした、高い勉強代でした。
アドバイスを頂きましたAkubi様本当にありがとうございました。良い結果をご報告できず残念です。

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Seller_m8iVbJyuuwEo9

イギリスでのアカウント無効解除が絶望的な状況になり、それに伴って日本での再開もあきらめることとなりました。
巷のアカウント解除コンサルのようなところに高額な費用も払ってしまいました。
愚かなことをした、高い勉強代でした。
アドバイスを頂きましたAkubi様本当にありがとうございました。良い結果をご報告できず残念です。

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