account block

読み取り専用
オーストラリア
ベルギー
ブラジル
カナダ
エジプト
フランス
ドイツ
インド
イタリア
日本
メキシコ
オランダ
ポーランド
サウジアラビア
シンガポール
スペイン
スウェーデン
トルコ
アラブ首長国連邦
イギリス
米国
日本
imgサインイン
user profile
Seller_WBNaGY8old8VP

account block

Dear Sir/Madam,

Following the identity verification process in the United Arab Emirates, my suspended account has been reactivated by providing the necessary information and documents. Subsequently, I have sent the required documents confirming my account's reactivation to my associated accounts, and the USA marketplace has been successfully activated.

However, due to an error, the Japan marketplace account where my funds are located has not been activated. I urgently seek your assistance in resolving this issue.

Thank you in advance for your help and attention.

Sincerely,

12件の閲覧
0件の返信
タグ:テクニカルサポート, 一時停止, 停止中
00
返信
0件の返信
このディスカッションをフォローして、新しいアクティビティの通知を受け取りましょう