【要確認】在庫調査中のご連絡 ID 2803515153
Dear support,
We received this email from seller support on July 8th, 2024
販売事業者様
いつもお世話になっております。
アマゾンでは、賞味/消費期限のある商品のASINを作成する場合は、法令およびポリシーに基づき正確な情報提供の遵守をお願いしているところ、販売事業者様がAmazonフルフィルメントセンターに納入され、現在出品されている商品に関して、賞味期限の表記等、適用法令が遵守されておらず、賞味/消費期限のある商品にかかるポリシー、ひいては出品者利用規約および出品者行動規範に違反している可能性がございます。
現在Amazonにおいて納入された商品の調査を実施しており、調査が完了するまでの間、販売事業者様が出品されている期限管理が必要な商品の販売を停止させて頂きます。
調査の結果、追加の確認事項や対応が必要な場合にはおってご連絡をさせて頂きます。
なお、本件が手違いによるものとお考えの際には、本ケースにご返信ください。
賞味/消費期限のある商品にかかるポリシー
https://sellercentral.amazon.co.jp/help/hub/reference/G201003420
https://sellercentral.amazon.co.jp/help/hub/reference/GDVKZ3M8WGC8C36Y
https://sellercentral.amazon.co.jp/help/hub/reference/GP9264YV9UQ8VGMH
出品者利用規約および出品者行動規範
https://sellercentral.amazon.co.jp/help/hub/reference/G1801
ご不明な点がありましたら、お気軽にお問い合わせください。
よろしくお願いいたします。
After this date, all of our inventory went from active status to FC processing and our items are not showing up on the marketplace.
We messaged support many times thru this Case ID 2803515153 but no response this is why we want to ask help from this seller forum.
Can someone assist us on how to fix the FC processing issue and get the ASIN back to active listings again?
We comply with all expiry label and product label policy and never have an issue with our seller account.
Thank you for your attention.
【要確認】在庫調査中のご連絡 ID 2803515153
Dear support,
We received this email from seller support on July 8th, 2024
販売事業者様
いつもお世話になっております。
アマゾンでは、賞味/消費期限のある商品のASINを作成する場合は、法令およびポリシーに基づき正確な情報提供の遵守をお願いしているところ、販売事業者様がAmazonフルフィルメントセンターに納入され、現在出品されている商品に関して、賞味期限の表記等、適用法令が遵守されておらず、賞味/消費期限のある商品にかかるポリシー、ひいては出品者利用規約および出品者行動規範に違反している可能性がございます。
現在Amazonにおいて納入された商品の調査を実施しており、調査が完了するまでの間、販売事業者様が出品されている期限管理が必要な商品の販売を停止させて頂きます。
調査の結果、追加の確認事項や対応が必要な場合にはおってご連絡をさせて頂きます。
なお、本件が手違いによるものとお考えの際には、本ケースにご返信ください。
賞味/消費期限のある商品にかかるポリシー
https://sellercentral.amazon.co.jp/help/hub/reference/G201003420
https://sellercentral.amazon.co.jp/help/hub/reference/GDVKZ3M8WGC8C36Y
https://sellercentral.amazon.co.jp/help/hub/reference/GP9264YV9UQ8VGMH
出品者利用規約および出品者行動規範
https://sellercentral.amazon.co.jp/help/hub/reference/G1801
ご不明な点がありましたら、お気軽にお問い合わせください。
よろしくお願いいたします。
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Can someone assist us on how to fix the FC processing issue and get the ASIN back to active listings again?
We comply with all expiry label and product label policy and never have an issue with our seller account.
Thank you for your attention.