Amazon easy ship not updated

読み取り専用
オーストラリア
ベルギー
ブラジル
カナダ
エジプト
フランス
ドイツ
インド
イタリア
日本
メキシコ
オランダ
ポーランド
サウジアラビア
シンガポール
スペイン
スウェーデン
トルコ
アラブ首長国連邦
イギリス
米国
オーストラリア
imgサインイン
国が変更されました
user profile
Seller_MdEt4Hv5Q2s3X

Amazon easy ship not updated

Hi,

I use Amazon easy ship, the parcel was picked up on time, but the status not updated, always shows not picked up. The status only updated when the parcel delivered.

Any one have experienced the issue, and how to deal with that?

Thanks

40件の閲覧
3件の返信
タグ:出品者出荷
00
返信
3件の返信
user profile
Seller_4UClVQ6omP32U

unfortunately if it's Aramex then that's the way their systems are.

10
user profile
Seller_MdEt4Hv5Q2s3X

got one order cancelled because of pick up not updated.

I prepared on the date of order, and it was picked up next morning. But it was not scanned and no update, after few days, the order cancelled.

Really not sure what to do, as it's out of my control.

All the notification email is no-reply, no way to ask support.

00
user profile
Seller_4UClVQ6omP32U

one of the reasons I stopped using Easy Ship...

10
このディスカッションをフォローして、新しいアクティビティの通知を受け取りましょう