FC processing help

読み取り専用
オーストラリア
ベルギー
ブラジル
カナダ
エジプト
フランス
ドイツ
インド
イタリア
日本
メキシコ
オランダ
ポーランド
サウジアラビア
シンガポール
スペイン
スウェーデン
トルコ
アラブ首長国連邦
イギリス
米国
米国
imgサインイン
国が変更されました
user profile
Seller_AG0qApBGlrb33

FC processing help

Hi amazon support team, I have opened a case over a month ago regarding inventory being stuck in FC processing. I was told that the inventory is going to be moved to a fullfilment center that can fulfill items but there has been no change in my fulfillable inventory for over 3 weeks.

I have provided the case ID below

17445597951

36件の閲覧
8件の返信
タグ:倉庫
00
返信
8件の返信
user profile
TaylorR_Amazon

Hello @Seller_AG0qApBGlrb33, I see that it has been quite a while since you received the last update on your case. Was the transfer completed?

00
このディスカッションをフォローして、新しいアクティビティの通知を受け取りましょう