ブランド登録申請時の「連絡先情報が見つからないこと」による承認不可
IP Acceleratorを利用しブランド申請をしたのですが、以下のようなメールが届き「承認不可」となりました。
同じようなケースで拒否された方はいらっしゃいますか?
ーーーーーーーーーーー
Hello from Amazon Brand Registry Support,
We understand your concern related to the brand registry request for 〇〇(ブランド名).
We certainly understand that this is important to be solved as it impacts the sales of your account. Let us assist in solving your problem.
Our investigation team uses both publicly available information as well as internal resources to verify trademark contact information.
In this case, we could not locate any contact information that meets our requirements.
Although we cannot guarantee enrollment into Amazon Brand Registry, we encourage applicants to ensure the following:
-
All business information is kept consistent and up-to-date everywhere their business information is registered.
-
If there is an attorney/representative associated with the brand, make sure this information is displayed on the trademark website with the registered trademark information whenever possible.
-
If there is an email address associated with the trademark, make sure it is a valid email address.
Note: This does not mean your registered trademark must display an email address. We are aware that some trademark organizations do not display rights owner contact information for privacy reasons.
After you ensure the information above is accurate and up to date, please feel free to reapply for Amazon Brand Registry by visiting: https://brandregistry.amazon.com/brand/enrollment/manage/applications
For more information regarding the Amazon Brand Registry application process, we recommend you review the following page: https://brandservices.amazon.com
If you did not apply for Amazon Brand Registry, contact us through www.amazon-brand-registry.com/contact_us immediately.
For any other questions, reply in the Case Log.
We appreciate your business with us.
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DeepLによる翻訳
Amazonブランドレジストリサポートよりこんにちは、
〇〇(ブランド名)のブランドレジストリリクエストに関するご心配は理解できます。
お客様のアカウントの売上に影響するため、解決すべき重要な問題であることを理解しています。私たちはあなたの問題を解決するために支援させてください。
私たちの調査チームは、商標の連絡先情報を確認するために、一般に公開されている情報と社内のリソースの両方を使用しています。
このケースでは、私たちの要件を満たす連絡先情報を見つけることができませんでした。
Amazon Brand Registryへの登録を保証することはできませんが、申請者には以下のことを確認することをお勧めします:
-
すべてのビジネス情報は、ビジネス情報が登録されるたびに一貫して最新の状態に保たれていること。
-
- ブランドに関連する弁護士や代理人がいる場合は、可能な限り、この情報が登録商標情報とともに商標ウェブサイトに表示されるようにします。
-
商標に関連する電子メールアドレスがある場合は、それが有効な電子メールアドレスであることを確認してください。
注:これは、登録商標が電子メールアドレスを表示しなければならないことを意味するものではありません。商標組織の中には、プライバシー上の理由から権利者の連絡先を表示しないところもあることを承知しています。
上記の情報が正確で最新であることを確認した後、Amazonブランドレジストリの再申請を行う場合は、https://brandregistry.amazon.com/brand/enrollment/manage/applications にアクセスしてください。
Amazonブランドレジストリの申請プロセスに関する詳細については、次のページを参照することをお勧めします: https://brandservices.amazon.com
Amazonブランドレジストリを申請していない場合は、www.amazon-brand-registry.com/contact_us からすぐにご連絡ください。
その他の質問については、ケースログで回答してください。
弊社とのお取引に感謝いたします。
ブランド登録申請時の「連絡先情報が見つからないこと」による承認不可
IP Acceleratorを利用しブランド申請をしたのですが、以下のようなメールが届き「承認不可」となりました。
同じようなケースで拒否された方はいらっしゃいますか?
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Hello from Amazon Brand Registry Support,
We understand your concern related to the brand registry request for 〇〇(ブランド名).
We certainly understand that this is important to be solved as it impacts the sales of your account. Let us assist in solving your problem.
Our investigation team uses both publicly available information as well as internal resources to verify trademark contact information.
In this case, we could not locate any contact information that meets our requirements.
Although we cannot guarantee enrollment into Amazon Brand Registry, we encourage applicants to ensure the following:
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All business information is kept consistent and up-to-date everywhere their business information is registered.
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If there is an attorney/representative associated with the brand, make sure this information is displayed on the trademark website with the registered trademark information whenever possible.
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If there is an email address associated with the trademark, make sure it is a valid email address.
Note: This does not mean your registered trademark must display an email address. We are aware that some trademark organizations do not display rights owner contact information for privacy reasons.
After you ensure the information above is accurate and up to date, please feel free to reapply for Amazon Brand Registry by visiting: https://brandregistry.amazon.com/brand/enrollment/manage/applications
For more information regarding the Amazon Brand Registry application process, we recommend you review the following page: https://brandservices.amazon.com
If you did not apply for Amazon Brand Registry, contact us through www.amazon-brand-registry.com/contact_us immediately.
For any other questions, reply in the Case Log.
We appreciate your business with us.
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DeepLによる翻訳
Amazonブランドレジストリサポートよりこんにちは、
〇〇(ブランド名)のブランドレジストリリクエストに関するご心配は理解できます。
お客様のアカウントの売上に影響するため、解決すべき重要な問題であることを理解しています。私たちはあなたの問題を解決するために支援させてください。
私たちの調査チームは、商標の連絡先情報を確認するために、一般に公開されている情報と社内のリソースの両方を使用しています。
このケースでは、私たちの要件を満たす連絡先情報を見つけることができませんでした。
Amazon Brand Registryへの登録を保証することはできませんが、申請者には以下のことを確認することをお勧めします:
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すべてのビジネス情報は、ビジネス情報が登録されるたびに一貫して最新の状態に保たれていること。
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- ブランドに関連する弁護士や代理人がいる場合は、可能な限り、この情報が登録商標情報とともに商標ウェブサイトに表示されるようにします。
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商標に関連する電子メールアドレスがある場合は、それが有効な電子メールアドレスであることを確認してください。
注:これは、登録商標が電子メールアドレスを表示しなければならないことを意味するものではありません。商標組織の中には、プライバシー上の理由から権利者の連絡先を表示しないところもあることを承知しています。
上記の情報が正確で最新であることを確認した後、Amazonブランドレジストリの再申請を行う場合は、https://brandregistry.amazon.com/brand/enrollment/manage/applications にアクセスしてください。
Amazonブランドレジストリの申請プロセスに関する詳細については、次のページを参照することをお勧めします: https://brandservices.amazon.com
Amazonブランドレジストリを申請していない場合は、www.amazon-brand-registry.com/contact_us からすぐにご連絡ください。
その他の質問については、ケースログで回答してください。
弊社とのお取引に感謝いたします。