アカウントが停止されたの再アクティブ化についての助かて
Dear amazon
いつもお世話になっております。
私のミスでアカウントを誤ってプロフェッショナルアカウントから個人アカウントにダウングレードしたため、アカウントが停止されました。残念 これはAmazonのポリシーに触れたしましょう。
私のアカウントが再アクティブ化、有効化されることを心から願っています。 そこで、該当する勤務先住所証明(IDカード、クレジットカード、水道代、インターネット代、電気代など)を提出しましたが、残念ながらシステム自動的に「追加情報を提出する」とのメッセージがループに出て、私には困ることがあります、どの資料や情報が欠落しているかわかりません。
<お願いします>
足りない情報を確認して、次に何をすべきか教えていただけますでしょうか。
お返事をお待ちしております、ありがとうございました。
あなたに幸せな仕事と人生を願っています。
以上、よろしくお願いいたします。
アカウントが停止されたの再アクティブ化についての助かて
Dear amazon
いつもお世話になっております。
私のミスでアカウントを誤ってプロフェッショナルアカウントから個人アカウントにダウングレードしたため、アカウントが停止されました。残念 これはAmazonのポリシーに触れたしましょう。
私のアカウントが再アクティブ化、有効化されることを心から願っています。 そこで、該当する勤務先住所証明(IDカード、クレジットカード、水道代、インターネット代、電気代など)を提出しましたが、残念ながらシステム自動的に「追加情報を提出する」とのメッセージがループに出て、私には困ることがあります、どの資料や情報が欠落しているかわかりません。
<お願いします>
足りない情報を確認して、次に何をすべきか教えていただけますでしょうか。
お返事をお待ちしております、ありがとうございました。
あなたに幸せな仕事と人生を願っています。
以上、よろしくお願いいたします。
21件の返信
Tomo_Amazon
@Luckinissfunm 様
AmazonのTomoと申します。ご質問ありがとうございます。
@Akubi 様からもございましたが、 ご質問の内容だけでは現在の状況がわかりかねます。
ほかの出品者様からよりサポートを受けられるように、パフォーマンス通知で求められている内容や、経緯の詳細を添えて改めてご質問いただけますでしょうか。
どうぞよろしくお願いいたします。
Tomo
Seller_nGNmLInd21PSh
Hi @Tomo_Amazon, can you help us with our amazon account suspended? We have issue with Utility Bill verification but we submitted required infromation but amazon stopped replying after few rejection.
Here is the notification from we received:
Hello Genki Instruments ,
We received your submission but do not have enough information to reactivate your account at this time.
Why is this happening?
We were unable to verify the documents that you provided.
How do I reactivate my account?
To reactivate your account, please confirm that there is a valid credit card on file and provide one of the following documents in PDF, PNG, JPEG, or GIF format. The documents must be legible, authentic, and unaltered and contain the required information. We do not accept screenshots. The name and address on the document must match the information entered in Seller Central.
– A business license if applicable.
– A utility bill dated within the last 90 days for piped gas, natural gas, electricity, piped water, mobile phone, fixed-line phone, or internet service with name and address visible.
Ensure that the provided documents are in one of the supported languages. Supported languages include Arabic, simplified Chinese, Dutch, English, French, German, Hindi, Italian, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Spanish, Tamil, Thai, Turkish, and Vietnamese. If the documents are not in one of the supported languages, you must submit a notarized translation into one of the supported languages along with the original document.
How do I send the required information?
To submit this information, follow the instructions in the banner at the top of the “Account Health” page in Seller Central:
What happens if I do not send the requested information?
You have 90 days after receiving this notification to either provide a valid appeal or choose not to appeal. After that time, you may contact disbursement-appeals@amazon.co.jp to request a funds disbursement. We will conduct a separate investigation to evaluate your account. The policies we put in place are to protect our customers and selling partners. If we find that you have engaged in deceptive, fraudulent, or illegal activity, or have abused our systems or repeatedly violated our policies, we may withhold some or all funds in your account in accordance with the “Funds withholding policy”:
We’re here to help
If you have questions about our policies or the required information, contact Selling Partner Support:
${USE ONLY FOR SELLERS WITH DISBURSEMENT FUNDS}You can see your balance and settlement information in the “Payments” section of Seller Central. If you have questions about these topics, send an email to payments-funds@amazon.co.jp.
Seller_xWWFTKaHifHlC
17日
あなたは書類を提出しました。
You submitted documents.
您已提交文件
Now
審査結果を待ってください。
Please wait for the examination result.
请等待检查结果
And
不許可だった場合、Amazonの指示に従い新しい書類を提出してください。
If you do not permit it, please submit new documents according to instructions of Amazon.
如果您不允许,请按照亚马逊的说明提交新文件。
結果が出るまでは何も送信しないでください。
Please do not send anything until you get the result.
在得到结果之前,请不要发送任何东西。
Seller_wanpCAFmzIGuP
Hello Genki_Instruments,
This is Yuri with Amazon.
I see that you have already posted in the topic below.
If you can please refrain from posting duplicate posts throughout different topics as this may cause confusions to other sellers as well.
@ Luckinissfunm様、
AmazonのYuriと申します、よろしくお願いします。
@atsm様がご返信されていらっしゃいますが、すでご提出をされた場合は審査結果をお待ちください。
お役に立てれば幸いです。
Yuri
Seller_xWWFTKaHifHlC
ありがとうございます。
提出書類は同じですね。
私が言った③をしてください。
谢谢。 要提交的文件是相同的。
请做③我说的。