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Amazon.co.jpの認証とアカウントの有効化

親愛なる友人と親愛なるアマゾンチームの皆さん、こんにちは。Amazon.ca でアカウントを開設し、ビデオ通話に参加したところ、有効になりました。 Amazon.com がメイン アカウントなので、他のアカウントはチェックしていませんでした。 最近、amazon.co.jp で、資格情報を確認できなかったためにアカウントが停止されていることを知りました。 Amazon.co.jp のせいで、すべてのアカウントが停止されました。 必要な対応を何度も試みたところ、amazon.co.jp に連絡が取れなくなりました。 コンサルタントを雇ったのですが、今回は電話をかけることができません。 資格情報の書類を amazon.co.jp 経由で提出しました。 私の母国のアマゾンチームが答えました。 アカウントが開設され、販売可能(amazon.co.jp 向け)と表示され、以下のメールに到達できます。 しかし、私はトルコに住んでいたので、彼らはそれを確認しました. サポート チームに連絡してアカウントを有効にする方法を教えてください。
Shin’ainaru yūjin to shin’ainaru amazonchīmu no minasan, kon’nichiwa. Amazon. Ca de akaunto o kaisetsu shi, bideo tsūwa ni sanka shita tokoro, yūkō ni narimashita. Amazon. Komu ga mein akauntonanode, hoka no akaunto wa chekku shite imasendeshita. Saikin, amazon. Co. Jp de, shikaku jōhō o kakunin dekinakatta tame ni akaunto ga teishi sa rete iru koto o shirimashita. Amazon. Co. Jp no sei de, subete no akaunto ga teishi sa remashita. Hitsuyōna taiō o nando mo kokoromita tokoro, amazon. Co. Jp ni renraku ga torenaku narimashita. Konsarutanto o yatotta nodesuga, konkai wa denwa o kakeru koto ga dekimasen. Shikaku jōhō no shorui o amazon. Co. Jp keiyu de teishutsu shimashita. Watashi no bokoku no amazonchīmu ga kotaemashita. Akaunto ga kaisetsu sa re, hanbai kanō (amazon. Co. Jp-muke) to hyōji sa re, ika no mēru ni tōtatsu dekimasu. Shikashi, watashi wa Toruko ni sunde itanode, karera wa sore o kakunin shimashita. Sapōto chīmu ni renraku shite akaunto o yūkōnisuru hōhō o oshietekudasai.

Merhaba,

Gönderdiğiniz belgeleri inceledik ve doğrulama sürecinizi tamamladık. Artık Seller Central’a giriş yapabilir ve Amazon’da satış yapmaya başlayabilirsiniz.

Size yardımcı olmaya hazırız.
Başka sorularınız varsa Satış Ortağı Destek ekibiyle iletişime geçebilirsiniz:
https://sellercentral.amazon.co.jp/cu/contact-us

Amazon’da satis yaptiginiz için tesekkür ederiz.

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Amazon.co.jpの認証とアカウントの有効化

親愛なる友人と親愛なるアマゾンチームの皆さん、こんにちは。Amazon.ca でアカウントを開設し、ビデオ通話に参加したところ、有効になりました。 Amazon.com がメイン アカウントなので、他のアカウントはチェックしていませんでした。 最近、amazon.co.jp で、資格情報を確認できなかったためにアカウントが停止されていることを知りました。 Amazon.co.jp のせいで、すべてのアカウントが停止されました。 必要な対応を何度も試みたところ、amazon.co.jp に連絡が取れなくなりました。 コンサルタントを雇ったのですが、今回は電話をかけることができません。 資格情報の書類を amazon.co.jp 経由で提出しました。 私の母国のアマゾンチームが答えました。 アカウントが開設され、販売可能(amazon.co.jp 向け)と表示され、以下のメールに到達できます。 しかし、私はトルコに住んでいたので、彼らはそれを確認しました. サポート チームに連絡してアカウントを有効にする方法を教えてください。
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AmazonJPの方に パフォーマンス通知は届いていませんか?
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支払情報の銀行口座情報 クレジットカードの登録も 確認して下さい。

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First incoming e-mail is December 8, I just saw this e-mail

Dear Seller,

As part of our commitment to providing a more secure and trusted marketplace for our buyers and sellers, we recently asked you to provide documentation that confirms your account information. We were unable to verify the information you provided and are requesting that you resubmit the information so we can complete our review and activate your account.

These guidelines cover common scenarios that will help us review your documentation:.

  1. For national ID cards, both sides of the card must be submitted in one digital file.

  2. Each document must be clearly readable in its entirety without any blurry information or camera flash reflections.

  3. The information you enter into the verification form (such as your ID number or name) must match the information on the documents you submit.

  4. If we ask you to provide a bank account or credit card statement, we are unable to accept screenshots. The digital statement file must include:

  5. The bank’s name, logo, and address

  6. The account holder’s name

  7. The date the statement was issued (must be issued in the past 180 days)

  8. We are currently unable to accept these documents for verification:

  9. Bank passbook (except in India and Japan)

  10. Utility bills (for example, electricity or natural gas bills)

  11. Business registration certificate

  12. Photo of a credit card

  13. MS Word file (file extension .doc or .docx)
    For more information about the review process and documentation requirements, please visit our help page

When you’re ready to resubmit your information, log in to Seller Central and follow the instructions on the identity verification page.
Log into Seller Central ›

If we do not receive your documentation within the next 30 days, your case will be closed, and we will not be able to activate your account to sell on Amazon. For security reasons, we can only accept documents uploaded through the identity verification page on Seller Central.

Sincerely,
The Selling on Amazon team

When I write an appeal, it sends an appointment link for the video call.

Dear seller,

We received your submission but do not have enough information to reactivate your account at this time. In order to reactivate your account, we need to verify information related to the authenticity of your supply chain and your identity.

How do I demonstrate authenticity?
In order to verify your supply chain and identity information, you need to complete virtual verification over a video call. To reserve a time slot for the interview, please fill out the form below:
https://au1.qualtrics.com/jfe/form/SV_bIUiqINT0qzBejs

After we receive your response on this form, we will invite you for the interview on one of your preferred time slots on the basis of their availability.

After your verification interview is complete, we will review the results and respond with the outcome within 5 business days.

What happens if I do not sign-up for virtual supply chain and identity verification?
If we do not receive an appointment request through the form above or if you do not successfully complete virtual verification, your account will remain deactivated.

We’re here to help
If you have questions about this policy or the information requested above, please contact seller-reactivation-appeals@amazon.com.
何卒、よろしくお願い申し上げます。

アカウントスペシャリスト
Amazon.co.jp

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予約日
3 月 3 日 17:00 中国時間
3月14日/3月15日を覚えています。 2 日前に、リマインダー メールが送信されました。書類はクレジットカードの明細書と身分証明書を選びました。

私は多くの場所で amazon アカウントを持っていますが、Jp のような amazon アカウントは見たことがありません。通信できません。ケーストルコが応答します。ルームはサポートチームに向けますが、サポートチームには強力なアピールが必要です。私は2週間、16か国でそれを扱ってきました.Amazonに連絡しました.Jpは問題を解決する必要があるとすべて言っています.

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訴状を書くまで気がつきませんでした。アピールを書いた後、2月27日にビデオ通話のリンクと上記の予約情報が来ました。

サポートチケットを作成しました。 Amazonのアカウントヘルスユニットに書いたら以下のメールが来ましたが、Jpと書いたらTr経由で返信が来ました。トルコ側が助けてくれることを願っています。

00
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ここはどこで入手できますか?

どうすれば削除できますか

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***様,

Amazonアカウントヘルスサポートチームの *** と申します。

your account に関するご質問について、アカウント再開に向けてのサポートをさせていただきます。

今後のご対応
出品者様の改善計画は審査中です。審査が完了すると、審査部門より通知が送信されます。順次サポートさせていただくため、審査が完了するまで新たに改善計画をお送りしないようお願いいたします。

必要な情報の送信方法: 準備が整いましたら、(https://sellercentral.amazon.co.jp/performance/notifications) に改善計画をご提出いただくようお願いいたします。

ご利用のアカウントのパフォーマンスについては、https://sellercentral.amazon.co.jp/performance/dashboard?reftag=email_warn からご確認いただけます。また、ご利用のiOSデバイスまたはAndroidデバイスで、Amazon出品アプリのホーム画面から「アカウント健全性」を選択する方法でもご確認いただけます。アカウント健全性ダッシュボードには、Amazonに出品するために必要なパフォーマンス指標やポリシーに対して、出品者様のアカウントでどれだけの実績を上げられているかが表示されます。

– iOSアプリは(https://itunes.apple.com/jp/app/amazon-Seller/id794141485)からダウンロードできます。
– Androidアプリは(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.amazon.Sellermobile.android&hl)からダウンロードできます。

Amazonテクニカルサポート
**

この問題について再度お問い合わせの場合は、セラーセントラルのお問い合わせフォームまたは以下のリンクからお問い合わせください。

https://sellercentral.amazon.co.jp/cu/case-dashboard/view-case?caseID=2442483213

注:このEメールは配信専用アドレスから送信されています。このメッセージに返信しないようお願いいたします。

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注文は一部正しいですが、最初の段階で、このメールが 1 週間前の 12 月 8 日に届いたことに気付きました。

このメッセージに何を書いても、文書であろうとアピールであろうと、自動着信パフォーマンスメールを2回書いて、これが2回来ました。

この電子メールは、昨日、サポート部門からアカウント ヘルス チームにケースを作成しました。アカウントを有効にする必要があります。すべての情報とドキュメントをアップロードしましたが、アカウントのステータスが停止されています。私は何をする必要があるかの準備ができています。パフォーマンス セクションとベンダー サポート ラインでサポートを受けることができません。私は私を助けてくださいと言った。答えは Tr に向けられます。

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こんにちは親愛なる友人、私はトルコにいるため、Amazon Jpセラーサポートラインはコールバックをサポートしていません. JPへの連絡の問題を解決する必要があります。この件で私をサポートしていただければ幸いです。すべての Amazon アカウントに連絡しましたが、それらはすべて Jp を指しています。 Amazon Jp とのコミュニケーションが難しいのはなぜですか。承認された割り当てまたはモデレーターのサポートをお願いします。

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@selda06_store 様

平素はAmazonセラーフォーラムをご利用いただき、ありがとうございます。
AmazonのKohakuと申します。
ご連絡が遅くなり申し訳ございません。

投稿を確認させて頂いた限りですと、ビデオ通話が必要と判断されていることと存じます。
ビデオ通話は完了しましたでしょうか?

ビデオ通話が完了したあと、追加の書類を求められている状況でしたら、そのメールをこちらで共有頂けますでしょうか。

何卒宜しくお願い致します。

Kohaku


Hello @selda06_store,

I’m Kohaku from Amazon to support.
Sorry for late reply.

As confirmed your posts, it seems you have finished Video Verification.
Do you receive any further notification after Video Verification? If you have one, please share here latest notification message to support.

Thank you,

Kohaku

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Dear Seller,

As part of our commitment to providing a more secure and trusted marketplace for our buyers and sellers, we recently asked you to provide documentation that confirms your account information. We were unable to verify the information you provided and are requesting that you resubmit the information so we can complete our review and activate your account.

These guidelines cover common scenarios that will help us review your documentation:.

  1. For national ID cards, both sides of the card must be submitted in one digital file.

  2. Each document must be clearly readable in its entirety without any blurry information or camera flash reflections.

  3. The information you enter into the verification form (such as your ID number or name) must match the information on the documents you submit.

  4. If we ask you to provide a bank account or credit card statement, we are unable to accept screenshots. The digital statement file must include:

  5. The bank’s name, logo, and address

  6. The account holder’s name

  7. The date the statement was issued (must be issued in the past 180 days)

  8. We are currently unable to accept these documents for verification:

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  11. Business registration certificate

  12. Photo of a credit card

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    For more information about the review process and documentation requirements, please visit our help page

When you’re ready to resubmit your information, log in to Seller Central and follow the instructions on the identity verification page.
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If we do not receive your documentation within the next 30 days, your case will be closed, and we will not be able to activate your account to sell on Amazon. For security reasons, we can only accept documents uploaded through the identity verification page on Seller Central.

Sincerely,
The Selling on Amazon team

When I write an appeal, it sends an appointment link for the video call.

Dear seller,

We received your submission but do not have enough information to reactivate your account at this time. In order to reactivate your account, we need to verify information related to the authenticity of your supply chain and your identity.

How do I demonstrate authenticity?
In order to verify your supply chain and identity information, you need to complete virtual verification over a video call. To reserve a time slot for the interview, please fill out the form below:
https://au1.qualtrics.com/jfe/form/SV_bIUiqINT0qzBejs

After we receive your response on this form, we will invite you for the interview on one of your preferred time slots on the basis of their availability.

After your verification interview is complete, we will review the results and respond with the outcome within 5 business days.

What happens if I do not sign-up for virtual supply chain and identity verification?
If we do not receive an appointment request through the form above or if you do not successfully complete virtual verification, your account will remain deactivated.

We’re here to help
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何卒、よろしくお願い申し上げます。

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3 月 3 日 17:00 中国時間
3月14日/3月15日を覚えています。 2 日前に、リマインダー メールが送信されました。書類はクレジットカードの明細書と身分証明書を選びました。

私は多くの場所で amazon アカウントを持っていますが、Jp のような amazon アカウントは見たことがありません。通信できません。ケーストルコが応答します。ルームはサポートチームに向けますが、サポートチームには強力なアピールが必要です。私は2週間、16か国でそれを扱ってきました.Amazonに連絡しました.Jpは問題を解決する必要があるとすべて言っています.

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サポートチケットを作成しました。 Amazonのアカウントヘルスユニットに書いたら以下のメールが来ましたが、Jpと書いたらTr経由で返信が来ました。トルコ側が助けてくれることを願っています。

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***様,

Amazonアカウントヘルスサポートチームの *** と申します。

your account に関するご質問について、アカウント再開に向けてのサポートをさせていただきます。

今後のご対応
出品者様の改善計画は審査中です。審査が完了すると、審査部門より通知が送信されます。順次サポートさせていただくため、審査が完了するまで新たに改善計画をお送りしないようお願いいたします。

必要な情報の送信方法: 準備が整いましたら、(https://sellercentral.amazon.co.jp/performance/notifications) に改善計画をご提出いただくようお願いいたします。

ご利用のアカウントのパフォーマンスについては、https://sellercentral.amazon.co.jp/performance/dashboard?reftag=email_warn からご確認いただけます。また、ご利用のiOSデバイスまたはAndroidデバイスで、Amazon出品アプリのホーム画面から「アカウント健全性」を選択する方法でもご確認いただけます。アカウント健全性ダッシュボードには、Amazonに出品するために必要なパフォーマンス指標やポリシーに対して、出品者様のアカウントでどれだけの実績を上げられているかが表示されます。

– iOSアプリは(https://itunes.apple.com/jp/app/amazon-Seller/id794141485)からダウンロードできます。
– Androidアプリは(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.amazon.Sellermobile.android&hl)からダウンロードできます。

Amazonテクニカルサポート
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この問題について再度お問い合わせの場合は、セラーセントラルのお問い合わせフォームまたは以下のリンクからお問い合わせください。

https://sellercentral.amazon.co.jp/cu/case-dashboard/view-case?caseID=2442483213

注:このEメールは配信専用アドレスから送信されています。このメッセージに返信しないようお願いいたします。

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こんにちは親愛なる友人、私はトルコにいるため、Amazon Jpセラーサポートラインはコールバックをサポートしていません. JPへの連絡の問題を解決する必要があります。この件で私をサポートしていただければ幸いです。すべての Amazon アカウントに連絡しましたが、それらはすべて Jp を指しています。 Amazon Jp とのコミュニケーションが難しいのはなぜですか。承認された割り当てまたはモデレーターのサポートをお願いします。

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@selda06_store 様

平素はAmazonセラーフォーラムをご利用いただき、ありがとうございます。
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First incoming e-mail is December 8, I just saw this e-mail

Dear Seller,

As part of our commitment to providing a more secure and trusted marketplace for our buyers and sellers, we recently asked you to provide documentation that confirms your account information. We were unable to verify the information you provided and are requesting that you resubmit the information so we can complete our review and activate your account.

These guidelines cover common scenarios that will help us review your documentation:.

  1. For national ID cards, both sides of the card must be submitted in one digital file.

  2. Each document must be clearly readable in its entirety without any blurry information or camera flash reflections.

  3. The information you enter into the verification form (such as your ID number or name) must match the information on the documents you submit.

  4. If we ask you to provide a bank account or credit card statement, we are unable to accept screenshots. The digital statement file must include:

  5. The bank’s name, logo, and address

  6. The account holder’s name

  7. The date the statement was issued (must be issued in the past 180 days)

  8. We are currently unable to accept these documents for verification:

  9. Bank passbook (except in India and Japan)

  10. Utility bills (for example, electricity or natural gas bills)

  11. Business registration certificate

  12. Photo of a credit card

  13. MS Word file (file extension .doc or .docx)
    For more information about the review process and documentation requirements, please visit our help page

When you’re ready to resubmit your information, log in to Seller Central and follow the instructions on the identity verification page.
Log into Seller Central ›

If we do not receive your documentation within the next 30 days, your case will be closed, and we will not be able to activate your account to sell on Amazon. For security reasons, we can only accept documents uploaded through the identity verification page on Seller Central.

Sincerely,
The Selling on Amazon team

When I write an appeal, it sends an appointment link for the video call.

Dear seller,

We received your submission but do not have enough information to reactivate your account at this time. In order to reactivate your account, we need to verify information related to the authenticity of your supply chain and your identity.

How do I demonstrate authenticity?
In order to verify your supply chain and identity information, you need to complete virtual verification over a video call. To reserve a time slot for the interview, please fill out the form below:
https://au1.qualtrics.com/jfe/form/SV_bIUiqINT0qzBejs

After we receive your response on this form, we will invite you for the interview on one of your preferred time slots on the basis of their availability.

After your verification interview is complete, we will review the results and respond with the outcome within 5 business days.

What happens if I do not sign-up for virtual supply chain and identity verification?
If we do not receive an appointment request through the form above or if you do not successfully complete virtual verification, your account will remain deactivated.

We’re here to help
If you have questions about this policy or the information requested above, please contact seller-reactivation-appeals@amazon.com.
何卒、よろしくお願い申し上げます。

アカウントスペシャリスト
Amazon.co.jp

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予約日
3 月 3 日 17:00 中国時間
3月14日/3月15日を覚えています。 2 日前に、リマインダー メールが送信されました。書類はクレジットカードの明細書と身分証明書を選びました。

私は多くの場所で amazon アカウントを持っていますが、Jp のような amazon アカウントは見たことがありません。通信できません。ケーストルコが応答します。ルームはサポートチームに向けますが、サポートチームには強力なアピールが必要です。私は2週間、16か国でそれを扱ってきました.Amazonに連絡しました.Jpは問題を解決する必要があるとすべて言っています.

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3 月 3 日 17:00 中国時間
3月14日/3月15日を覚えています。 2 日前に、リマインダー メールが送信されました。書類はクレジットカードの明細書と身分証明書を選びました。

私は多くの場所で amazon アカウントを持っていますが、Jp のような amazon アカウントは見たことがありません。通信できません。ケーストルコが応答します。ルームはサポートチームに向けますが、サポートチームには強力なアピールが必要です。私は2週間、16か国でそれを扱ってきました.Amazonに連絡しました.Jpは問題を解決する必要があるとすべて言っています.

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返信
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Seller_uq8oZIhrkf4Zk


訴状を書くまで気がつきませんでした。アピールを書いた後、2月27日にビデオ通話のリンクと上記の予約情報が来ました。

サポートチケットを作成しました。 Amazonのアカウントヘルスユニットに書いたら以下のメールが来ましたが、Jpと書いたらTr経由で返信が来ました。トルコ側が助けてくれることを願っています。

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訴状を書くまで気がつきませんでした。アピールを書いた後、2月27日にビデオ通話のリンクと上記の予約情報が来ました。

サポートチケットを作成しました。 Amazonのアカウントヘルスユニットに書いたら以下のメールが来ましたが、Jpと書いたらTr経由で返信が来ました。トルコ側が助けてくれることを願っています。

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ここはどこで入手できますか?

どうすれば削除できますか

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ここはどこで入手できますか?

どうすれば削除できますか

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Seller_uq8oZIhrkf4Zk

***様,

Amazonアカウントヘルスサポートチームの *** と申します。

your account に関するご質問について、アカウント再開に向けてのサポートをさせていただきます。

今後のご対応
出品者様の改善計画は審査中です。審査が完了すると、審査部門より通知が送信されます。順次サポートさせていただくため、審査が完了するまで新たに改善計画をお送りしないようお願いいたします。

必要な情報の送信方法: 準備が整いましたら、(https://sellercentral.amazon.co.jp/performance/notifications) に改善計画をご提出いただくようお願いいたします。

ご利用のアカウントのパフォーマンスについては、https://sellercentral.amazon.co.jp/performance/dashboard?reftag=email_warn からご確認いただけます。また、ご利用のiOSデバイスまたはAndroidデバイスで、Amazon出品アプリのホーム画面から「アカウント健全性」を選択する方法でもご確認いただけます。アカウント健全性ダッシュボードには、Amazonに出品するために必要なパフォーマンス指標やポリシーに対して、出品者様のアカウントでどれだけの実績を上げられているかが表示されます。

– iOSアプリは(https://itunes.apple.com/jp/app/amazon-Seller/id794141485)からダウンロードできます。
– Androidアプリは(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.amazon.Sellermobile.android&hl)からダウンロードできます。

Amazonテクニカルサポート
**

この問題について再度お問い合わせの場合は、セラーセントラルのお問い合わせフォームまたは以下のリンクからお問い合わせください。

https://sellercentral.amazon.co.jp/cu/case-dashboard/view-case?caseID=2442483213

注:このEメールは配信専用アドレスから送信されています。このメッセージに返信しないようお願いいたします。

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ご利用のアカウントのパフォーマンスについては、https://sellercentral.amazon.co.jp/performance/dashboard?reftag=email_warn からご確認いただけます。また、ご利用のiOSデバイスまたはAndroidデバイスで、Amazon出品アプリのホーム画面から「アカウント健全性」を選択する方法でもご確認いただけます。アカウント健全性ダッシュボードには、Amazonに出品するために必要なパフォーマンス指標やポリシーに対して、出品者様のアカウントでどれだけの実績を上げられているかが表示されます。

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注文は一部正しいですが、最初の段階で、このメールが 1 週間前の 12 月 8 日に届いたことに気付きました。

このメッセージに何を書いても、文書であろうとアピールであろうと、自動着信パフォーマンスメールを2回書いて、これが2回来ました。

この電子メールは、昨日、サポート部門からアカウント ヘルス チームにケースを作成しました。アカウントを有効にする必要があります。すべての情報とドキュメントをアップロードしましたが、アカウントのステータスが停止されています。私は何をする必要があるかの準備ができています。パフォーマンス セクションとベンダー サポート ラインでサポートを受けることができません。私は私を助けてくださいと言った。答えは Tr に向けられます。

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注文は一部正しいですが、最初の段階で、このメールが 1 週間前の 12 月 8 日に届いたことに気付きました。

このメッセージに何を書いても、文書であろうとアピールであろうと、自動着信パフォーマンスメールを2回書いて、これが2回来ました。

この電子メールは、昨日、サポート部門からアカウント ヘルス チームにケースを作成しました。アカウントを有効にする必要があります。すべての情報とドキュメントをアップロードしましたが、アカウントのステータスが停止されています。私は何をする必要があるかの準備ができています。パフォーマンス セクションとベンダー サポート ラインでサポートを受けることができません。私は私を助けてくださいと言った。答えは Tr に向けられます。

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こんにちは親愛なる友人、私はトルコにいるため、Amazon Jpセラーサポートラインはコールバックをサポートしていません. JPへの連絡の問題を解決する必要があります。この件で私をサポートしていただければ幸いです。すべての Amazon アカウントに連絡しましたが、それらはすべて Jp を指しています。 Amazon Jp とのコミュニケーションが難しいのはなぜですか。承認された割り当てまたはモデレーターのサポートをお願いします。

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こんにちは親愛なる友人、私はトルコにいるため、Amazon Jpセラーサポートラインはコールバックをサポートしていません. JPへの連絡の問題を解決する必要があります。この件で私をサポートしていただければ幸いです。すべての Amazon アカウントに連絡しましたが、それらはすべて Jp を指しています。 Amazon Jp とのコミュニケーションが難しいのはなぜですか。承認された割り当てまたはモデレーターのサポートをお願いします。

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Kohaku_amz

@selda06_store 様

平素はAmazonセラーフォーラムをご利用いただき、ありがとうございます。
AmazonのKohakuと申します。
ご連絡が遅くなり申し訳ございません。

投稿を確認させて頂いた限りですと、ビデオ通話が必要と判断されていることと存じます。
ビデオ通話は完了しましたでしょうか?

ビデオ通話が完了したあと、追加の書類を求められている状況でしたら、そのメールをこちらで共有頂けますでしょうか。

何卒宜しくお願い致します。

Kohaku


Hello @selda06_store,

I’m Kohaku from Amazon to support.
Sorry for late reply.

As confirmed your posts, it seems you have finished Video Verification.
Do you receive any further notification after Video Verification? If you have one, please share here latest notification message to support.

Thank you,

Kohaku

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